Ahad, 1 November 2009

Percutian Di Cameron SK LKTP Redong

Selama dalam perjalanan, Banyak tempat telah dikunjungi..Tempat yang pertama adalah putra Jaya,sampai sahaja di sana pukul 9.30 malam.Di sana masing2 bersembahyang Jamak Isyak dan Maghrib..dalam pukul 11 malam bas bertolak ke cameron berhenti di Tapah untuk berehat. Tempat pertama dilawati di Cameron adalah masjid Tanah Rata Cameron dalam pukul 5.30 pagi..perjalanan diteruskan ke MARDI dalam pukul 8.30 pagi,ke Tempat Menjual Ais Krim Strawbery, Kilang Teh BOh,Taman bunga Ros,Taman Lebah,Taman Kaktus,dan pada kul 3.00 petang Check in di Hotel Jasmien Bilik C6..Waktu petangnya pergi Pasar Malam. keesokannya kami bertolak jalan pulang kul 9.30 pagi menuju ke Teh Tarik Cafe..selama 30 minit minum teh tarik dan keladang teh,kami teruskan perjalanan ke Bidor,tempat Buah-buahan,akhir sekali ke Gua Tempurung..Penat gila..perjalanan gelap dan memanjat tangga. masa perjalanan selama 45 minit..Pukul 3 petang mulakan perjalanan balik. berhenti di perhentian seremban untuk bersolat dan makan malam. sampai sahaja ke Felda Redong dalam Pukul 11.45 malam..

laman impian

Terima Kasih dan Teruskan Sokongan Kepada Blog Kami...